2010. augusztus 15., vasárnap

Ismét tábor

Ezt a bejegyzést már akkor elkezdtem írni amikor hazajöttem a táborból, de még csak most jutottam a végére. Azért is kezdődik így: "A héten ..."

A héten ismét sikerült eljutnom egy "közeli" táborba :o) Ménfőcsanakra, amit nagyon szépen köszönök Méhikének és Loncinak, hogy gondoltak rám és meghívtak.
Már most szeretnék leírni, hogy nagyon jól éreztem magam és mindennel elégedett voltam. A szállás, a kaja, a társaság tökéletes volt.

Ciccel indultunk útnak, mert volt olyan kedves, hogy felajánlotta, hogy elvisz .
Ő sem megy egyedül és én sem vonatozok 1 napot. Szóval megint csöveztem :o)
Cic nagyon nagy izgalommal indult útnak, mivel nem csak táborozó volt jelen, hanem mint tanárnéni is, de azt hiszem ez tökéletesen teljesítette :o)
Cic nagyon részletesen mindent leír a táborról, tehát ezt a részét én most megspórolom idő hiányában. Bocsi.

Pihenés? Hát az nem volt, de nem is pihenni megyünk egy patchwork táborba.
Heti ajánlott program:
Napi 20 óra varrás, 3-4 óra alvás és rengeteg röhögés. Igen röhögés, mert este amikor már többen alszanak, akkor már nem a mosolygásé a főszerep, hanem a szekrényben való rötyögésé. Igaz Körmi és Dite? :-DDDD

Szóval nagyon jól éreztem magam és jövőre ismét szeretnék elmenni ha minden összejön.

Ezeket készítettem a táborban:
Márti gyors technikákat mutatott:





Cic tanította a karácsonfatalp takarót (az y-t itthon hagytuk, mert nem fért be a kocsiba) :o)

Évi cafatos technikát oktatott



Gabicza féle fémdoboz bevonás


Végül az utolsó nap Lonci tanította meg velünk, hogy hogyan kell egyszerűen és gyorsan ilyen jó kis párnát készíteni.
Erről a táborról még olvashattok Cic és Körmi blogjában is.
Ha valakinél még láttok beszámolót kérném szépen jelezzétek, hogy belinkelhessem a blogját! Köszönöm.

És egy pár darab kép egy kis mini kiállításról, ami a folyosón készült az elkészült darabokról.
Igaz milyen szépek?
Mindenki nagyon ügyes volt.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket tanultatok, szépek a munkáid. Gratulálok:)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen!!! Nagyon jó volt!! Még most is somolygok, ha a közösen eltöltött napokra gondolok, remélem kitart a következő táborig a jó kedvem!! :O)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy ott voltál és jól érezted magad.Jövőre Veled ugyanott.
    "Ez mi" ? :-))))

    VálaszTörlés
  4. Marika!
    Köszönöm szépen.

    Dit!
    :o)

    Mehike!
    Nagyon jól éreztem magam.
    :-DDDDD

    VálaszTörlés