2009. június 16., kedd

Szekrény festés 1.




Hallgatásom oka Ő. A nagy kékség.
Szomszédom (aki lomtalanított) ki akarta dobni a szerszámos szekrényét. Megláttam és rögtön beleszerettem. Na nem a színébe, hanem a formájába. Ez egy 60-as évekbeli gagyi szekrény, brutál kékkel lefestve.
Hazacipeltük, ami már egy külön fejezetet érdemelne, de ezt most nem részletezném. Itthon már láttam szemeim előtt a kész művet. Másnap elmentem a festékesbe és beszereztem mindent ami kell a szörnyű kék szín eltávolításához. Na ez is egy külön fejezet. Legalább fél órányi színminta nézegetés és tanácstalanság. Melyik árnyalat legyen? Ugyanis én egy nagyon világos krémszínűt szerettem volna. Végül választottam.
Hazahoztam és festettem. Másnap alig vártam, hogy megnézzem... de minek. Nagyon szép kis babarózsaszín lett a krém színű festésem. Na gyorsan kocsiba ültem és vettem még egy doboz festéket. Így lett a krémszínű szekrényem fehér.
Most nyakig festékesen ülök a gép előtt és gyönyörködök a kész műben.
Már nem fotózom le a fehér "gyönyörűséget", majd holnap természetes fényben... Nekem tetszik és ez a lényeg. :o)

2 megjegyzés:

  1. Jó nagy monstrum. Hová kerül?:-)

    VálaszTörlés
  2. Az előszobába került. Most, hogy elkezdtem belepakolni a könyveket, nem is olyan nagy. Végre lesz hely a gardróbban, mert eddig a könyvek uralták a ruhák helyét.

    VálaszTörlés