2010. szeptember 5., vasárnap

sunbonnet sue minta

Mivel többen írtak nekem privátban, hogy küldjem el a Zsuzsis párnák mintáját ezért most felteszem ide a blogba, hogy az is meg tudja csinálni, aki esetleg nem írt nekem :o)

Azt hiszem Dolányi Anna könyvében volt, ha mégsem akkor javítsatok ki!
Az első képen a minta, a második képen talán az a könyv látható amiben volt.


Ezeket a párnákat sima varrógéppel készítettem, sűrű cikk-cakk öltéssel varrtam rá a darabokat, majd szabad gépi tűzéssel kukacoltam.
Ezt bármekkorára tudjátok kicsinyíteni, vagy nagyítani.
(A párnákon A4-es nagyságban vannak a kislányok)



Jó munkát!

2 megjegyzés:

  1. Itt az új év, új jót hozzon!
    Régi jótól, meg ne fosszon!
    De ha új jót nem is hozhat,
    Vigye el a régi rosszat!
    BÚÉK!

    VálaszTörlés
  2. Díjat kaptál. Nézz be hozzám!

    VálaszTörlés