2010. március 4., csütörtök

Log cabin falvédő tutorial

Most a kedvenc blokkommal készült falvédő tutorialt mutatom meg.
Én így csinálom, de nyugodtan írd meg, ha esetleg valamit nem jól csinálok.
Minden egyes lépést fotóztam.
A fotók minősége még mindig nem tökéletes, de remélem minél hamarabb készen lesz a fényképezőgép amivel egy kicsit jobb képeket lehet csinálni.
Biztos nagyon sokan ismerik ezt a technikát (Ők ne olvassák!)
Azoknak csináltam akik nem tudják és szeretnének ilyet varrni.
Akkor kezdjük.

12 db 5x5 cm-es natúr négyzetet szabok.
Persze akkor a legszebb a kész darab, ha minél keskenyebb és minél több színű anyagokból van varrva, de én leegyszerűsítem.
Narancssárga és sárga 5 cm-es csíkokat is szabtam.

Ezután a négyzeteket rávarrtam a narancssárga csíkra, majd szétvágtam és vasaltam, de tovább beszéljenek a képek.
Remélem érthető lesz a leírás.



















Most tovább nem fotóztam, mert így kell varrni körbe-körbe, narancs és sárga csíkok váltakozásával.

Eddig varrtam, készen van a 12 db blokk.
Holnap folytatom a falvédő összeállítását.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése