2010. február 23., kedd

Varrtam, hímeztem

Megint Zsuzsi babákat applikáltam falvédőre. Most zsebeket is tettem rá, így kisebb kabalákat lehet bele rejteni.






Összehajtható bevásárló táskákat csináltam a boltomba. Ezt még 2008-ban tanultam Karcagon Elizanikótól, de azóta még nem varrtam ilyet, pedig nagyon gyorsan elkészül.A mérete 40 x 45 cm.
Papírzsepi tartókat is gyártottam a táskákba.



És egy kedves kérésnek tettem eleget, hogy egy kisbabának készítsek egy kapucnis törölközőt. Név és rózsaszín macit hímeztem rá. Kisbaba nem volt a fotózásnál ezért egy mackót hívtam segítségül. Nagyon kis helyes :o) Mérete 1 x 1 m amit rózsaszín anyaggal szegtem körbe.

5 megjegyzés:

  1. hű, de csodálatos dolgokat varrtál! Az összehajtható szatyrokra egy kicsit irigy vagyok :-), de remélem egyszer én is megtanulom, hogy kell elkészíteni! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Dia!
    Köszönöm szépen.
    A héten még készítek szatyrokat és csinálok egy egyszerű tutorialt neked és annak aki még nem tudja.
    Nagyon egyszerű és gyorsan elkészíthető.

    VálaszTörlés
  3. Hű, ez fantasztikus lenne, nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Te nagyon beindultál.:-) Cééépek.
    Az én molinóanyagomat fel ne merd szabni!!:-pp :-)))

    VálaszTörlés
  5. Jandis!
    Tényleg nagyon beindultam :o) Köszi.
    Ha sokáig rossz lesz az idő a molinódnak annyi :-D

    VálaszTörlés