2009. szeptember 24., csütörtök

Angyalok



Tegnapi dilemmám után levezetésképpen angyalkás képeket csináltam. Kipróbáltam, hogy ugyanaz a fazon más-más színösszeállítással milyen. Hát ilyen.

Talán a kukacolás már nem kellett volna, de már így marad.
Ez is félig készen, de legalább ezt tudom, hogy hogyan kell befejeni :-D

A többi angyalkát itt meg tudod nézni.


36évi javaslatára egy újabb verzió.A csíkok különböző színűek. Hm?

Nem is gondoltam, hogy ez a falikép ilyen nagy fejtörést fog okozni.
Azt hittem, hogy kiszabom, vasalom és sitty-sutty összevarrom és kész. De nem. Ez a fránya csík. :o)

1 megjegyzés:

  1. Naná, hogy jövök! És ezt veheted fenyegetésnek!:D
    Szerintem ez a többszínű csíkozás a legjobb. Az angyalkákról pedig 1-1 évszak jut eszembe, csak a nyár hiányzik.

    VálaszTörlés