2009. május 4., hétfő

Log cabin falvédő






A hétvégén végre befejeztem a megrendelt falvédőket. Nagyon szeretem ezt a mintát, mondhatnám azt is, hogy a kedvencem. Annyira jó, hogy a blokkokat összerakva mindig más és más minta jön ki. Itt is látszik a két falvédőnél, hogy teljesen különböző a két falvédő. Szóval imádom ezt a mintát :-) A kész falvédő az udvaron készült, azért másabbak a színei.

Még mindig a paint-ben barbárkodok a képek összerakásával. Szinte mindegyik blogban olyan szép alapra fel vannak rakva a fényképek. Azt hogy kell? Ha valaki tudna ebben segíteni megköszönném. Előre mondom csak akkor fogok bele, ha könnyű megvalósítani. Nem vagyok a technika ördöge ;-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a falvédő!
    Ha írsz egy @-t(mivel nem tudom a tiedet!),nagyon szívesen elküldöm a linket ahonnan letöltöttem a progit amit én használok!Nem nehéz!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Mamis!
    Hú de gyors vagy :-)
    Köszi, írtam neked mail-t.

    VálaszTörlés